Philips

SmartTalks

De opdracht

Philips Oral Healthcare is de komende jaren veel bezig op het gebied van big-data, health-tech en smart technology. Maar hoe krijgen we dit onder de aandacht van de professionals die uiteindelijk de producten moeten gaan promoten?

Onze oplossing

Wij ontwikkelden het campagne-thema 'Philips SmartTalks' en de daarbij behorende communicatiemiddelen waarmee Philips de komende jaren verschillende events, congressen en kennisplatform gaat onderbrengen.

Waarom

Resultaat

Wie

Opdrachtgever: Philips Oral Healthcare
Bureau: Below Enemy Lines
Concept: Monica Kruisman
Design: Ellis Faasse
Copy: Monica Kruisman, Ilse Breget

Bekijk de website hier

More work

Gemeente Capelle

Duurzaam Capelle

Uitleganimatie waarin de toekomstvisie van de gemeente Capelle aan den IJssel tot 2050 uiteen wordt gezet.

Ministerie BZK

Middag v/d middenhuur

Concept, de vormgeving en de art-direction van het congres voor alle betrokken partijen van de middenhuur in Tivoli.

Mondclinic

New identity

Een compleet nieuwe identiteit en uitstraling voor MondClinic - mondverzorging en preventie voor alle communicatie, het interieur en de website.