Iedere dag rijd ik ’s morgens met bus 68 naar eindpunt Campus, Heijplaat. Vaak heb ik dezelfde chauffeur en hij is echt een voorbeeld voor uw bedrijf. Pas was het weer eens enorm druk en twee Engels mensen spraken hem aan. Hoewel de bus al te laat was, nam hij toch de moeite deze verdwaalde bezoekers te woord te staan en de weg te wijzen. Hij is altijd vriendelijk, enthousiast en heeft voor ieder een goed woord. Pluim!

Iedere dag rijd ik ’s morgens met bus 68 naar eindpunt Campus, Heijplaat. Vaak heb ik dezelfde chauffeur en hij is echt een voorbeeld voor uw bedrijf. Pas was het weer eens enorm druk en twee Engels mensen spraken hem aan. Hoewel de bus al te laat was, nam hij toch de moeite deze verdwaalde bezoekers te woord te staan en de weg te wijzen. Hij is altijd vriendelijk, enthousiast en heeft voor ieder een goed woord. Pluim!

“Ik was met mijn zwager op de fiets onderweg in Hoek van Holland we wilden de Fast Ferry nemen. We hadden zo’n 50 km gereden in noodweer, waren doorweekt en toen we bij de Ferry aankwamen voer deze net weg. We maakten armgebaren in de hoop dat de kapitein het zou zien. En ja hoor, hij kwam terug naar de kade! Aan boord kregen we een plekje bij de kachel. Hulde aan de crew!"

Iedere dag rijd ik ’s morgens met bus 68 naar eindpunt Campus, Heijplaat. Vaak heb ik dezelfde chauffeur en hij is echt een voorbeeld voor uw bedrijf. Pas was het weer eens enorm druk en twee Engels mensen spraken hem aan. Hoewel de bus al te laat was, nam hij toch de moeite deze verdwaalde bezoekers te woord te staan en de weg te wijzen. Hij is altijd vriendelijk, enthousiast en heeft voor ieder een goed woord. Pluim!

“Ik was met mijn zwager op de fiets onderweg in Hoek van Holland we wilden de Fast Ferry nemen. We hadden zo’n 50 km gereden in noodweer, waren doorweekt en toen we bij de Ferry aankwamen voer deze net weg. We maakten armgebaren in de hoop dat de kapitein het zou zien. En ja hoor, hij kwam terug naar de kade! Aan boord kregen we een plekje bij de kachel. Hulde aan de crew!"

“Vorige week stond ik 's avonds op de metro te wachten om naar P&R Meijersplein te gaan. Wegens een verstoring op metrolijn E moesten we 30 minuten wachten. Ik heb toen een reiziger die naar dezelfde plek moest als ik meegenomen naar bus 33. In plaats van een half uur wachten op het perron van Rotterdam CS en dan met de metro, reisden we nu in een half uur met de bus naar dezelfde bestemming. De klant was heel blij.”

Iedere dag rijd ik ’s morgens met bus 68 naar eindpunt Campus, Heijplaat. Vaak heb ik dezelfde chauffeur en hij is echt een voorbeeld voor uw bedrijf. Pas was het weer eens enorm druk en twee Engels mensen spraken hem aan. Hoewel de bus al te laat was, nam hij toch de moeite deze verdwaalde bezoekers te woord te staan en de weg te wijzen. Hij is altijd vriendelijk, enthousiast en heeft voor ieder een goed woord. Pluim!

“Ik was met mijn zwager op de fiets onderweg in Hoek van Holland we wilden de Fast Ferry nemen. We hadden zo’n 50 km gereden in noodweer, waren doorweekt en toen we bij de Ferry aankwamen voer deze net weg. We maakten armgebaren in de hoop dat de kapitein het zou zien. En ja hoor, hij kwam terug naar de kade! Aan boord kregen we een plekje bij de kachel. Hulde aan de crew!"

“Vorige week stond ik 's avonds op de metro te wachten om naar P&R Meijersplein te gaan. Wegens een verstoring op metrolijn E moesten we 30 minuten wachten. Ik heb toen een reiziger die naar dezelfde plek moest als ik meegenomen naar bus 33. In plaats van een half uur wachten op het perron van Rotterdam CS en dan met de metro, reisden we nu in een half uur met de bus naar dezelfde bestemming. De klant was heel blij.”

“Vorige week stond ik 's avonds op de metro te wachten om naar P&R Meijersplein te gaan. Wegens een verstoring op metrolijn E moesten we 30 minuten wachten. Ik heb toen een reiziger die naar dezelfde plek moest als ik meegenomen naar bus 33. In plaats van een half uur wachten op het perron van Rotterdam CS en dan met de metro, reisden we nu in een half uur met de bus naar dezelfde bestemming. De klant was heel blij.”

RET Rotterdam

De Perfecte Reis

De opdracht

Alles begint met het verzorgen van de perfecte reis voor de reiziger. Hoe benadrukken we de invloed van de medewerker op de reiservaring van hun klanten en inspireren we de medewerkers om samen voor 'De Perfecte Reis' te gaan?

Onze oplossing

Onder het thema "Complimenten in beeld..." maakten we een serie van 50 portretten van medewerkers die een compliment hebben gekregen. Deze foto's worden de komende tijd gebruikt voor interne communicatie zoals narrow-casting schermen, nieuwsbrieven, canvassen en eind 2016 een eindejaarsgeschenk voor alle 4500 medewerkers in de vorm van een fotoboek.

Waarom

Met de kracht van het positieve, het goede voorbeeld geven, de trots op het bedrijf uitdragen en altijd de medewerker centraal realiseerden we een krachtige campagne/fotoserie waar alle betrokkenen de ervaring van klantwaardering in beeld zag uitgedrukt.

Resultaat

Wie

Opdrachtgever: RET N.V.
Concept en strategie: Below Enemy Lines
Creative direction: Mo Kruisman, Cas Bouhof
Art-direction: Cas Bouhof
Fotografie: Karen van Gilst
Copy: Mo Kruisman

Bekijk de website hier

More work

Gemeente Capelle

Duurzaam Capelle

Uitleganimatie waarin de toekomstvisie van de gemeente Capelle aan den IJssel tot 2050 uiteen wordt gezet.

Ministerie BZK

Middag v/d middenhuur

Concept, de vormgeving en de art-direction van het congres voor alle betrokken partijen van de middenhuur in Tivoli.

Mondclinic

New identity

Een compleet nieuwe identiteit en uitstraling voor MondClinic - mondverzorging en preventie voor alle communicatie, het interieur en de website.