RET

De Gezonde Organisatie

De opdracht

Ontwikkel een toolkit in tone-of-voice, copy, beeldgebruik, illustraties en fotografie zodat de communicatieafdeling van de RET zelfstandig aan de slag kan met de uitrol van de campagne "De Gezonde Organisatie". Een campagne waarin de komende jaren het personeel wordt gemotiveerd en ondersteund om gezonder te eten, aan persoonlijke ontwikkeling te doen en de ruimte krijgt om werktijden aan te passen aan de levenstijl.

Onze oplossing

De toolkit die we uiteindelijk hebben opgeleverd bestond uit een handleiding in beeld, toon en concept, een beeldbank met campagnefotografie en illustraties/iconen ingedeeld en te gebruiken voor de verschillende thema's die binnen campagne behandeld gaan worden, maar ook een aantal communicatiemiddelen voorbeelden waaronder interviews, quotes van medewerkers, flyers, brochures, bannering en email nieuwsbrieven,

Waarom

Resultaat

Wie

Opdrachtgever: RET Rotterdam NV
Fotografie: Willem de Kam
Illustraties: Thijs Lansbergen
Copy en concept: Mo Kruisman
Art direction: Saskia Kempers

Bekijk de website hier

More work

Gemeente Capelle

Duurzaam Capelle

Uitleganimatie waarin de toekomstvisie van de gemeente Capelle aan den IJssel tot 2050 uiteen wordt gezet.

Ministerie BZK

Middag v/d middenhuur

Concept, de vormgeving en de art-direction van het congres voor alle betrokken partijen van de middenhuur in Tivoli.

Mondclinic

New identity

Een compleet nieuwe identiteit en uitstraling voor MondClinic - mondverzorging en preventie voor alle communicatie, het interieur en de website.