RET
De Gezonde Organisatie
De opdracht
Ontwikkel een toolkit in tone-of-voice, copy, beeldgebruik, illustraties en fotografie zodat de communicatieafdeling van de RET zelfstandig aan de slag kan met de uitrol van de campagne "De Gezonde Organisatie". Een campagne waarin de komende jaren het personeel wordt gemotiveerd en ondersteund om gezonder te eten, aan persoonlijke ontwikkeling te doen en de ruimte krijgt om werktijden aan te passen aan de levenstijl.
Onze oplossing
De toolkit die we uiteindelijk hebben opgeleverd bestond uit een handleiding in beeld, toon en concept, een beeldbank met campagnefotografie en illustraties/iconen ingedeeld en te gebruiken voor de verschillende thema's die binnen campagne behandeld gaan worden, maar ook een aantal communicatiemiddelen voorbeelden waaronder interviews, quotes van medewerkers, flyers, brochures, bannering en email nieuwsbrieven,
Waarom
Resultaat
Wie
Opdrachtgever: RET Rotterdam NV
Fotografie: Willem de Kam
Illustraties: Thijs Lansbergen
Copy en concept: Mo Kruisman
Art direction: Saskia Kempers
