Rotterdam Ahoy

New identity

De opdracht

Ahoy Rotterdam vroeg ons een impressie te schetsen van een nieuwe identiteit/logo waarin zowel de no-nonsense cultuur van de stad als de verbindende rol tussen cultureel aanbod en vraag terug komt.

Onze oplossing

Een strakke/stoere identiteit waarin 'gespeeld' kan worden met het woord Ahoy als verbinding tussen twee woorden.

Waarom

Ahoy verbindt. Rotterdam met muziek, fans met sporters en ondernemers met klanten. Ahoy functioneert als de faciliterende factor in al deze verbindingen. Zo hebben we het Ahoy logo als een slash uitgebeeld: /AHOY/ waarbij de slashes symbool staan voor deze connectie. Rotterdam/AHOY/music of Business/AHOY/opportunities.

Resultaat

Wie

Opdrachtgever: Ahoy Rotterdam
Concept en strategie: Below Enemy Lines
Creative direction: Cas Bouhof
Project management: Kevin Hoogland
Art direction: Cas Bouhof
Design: Cas Bouhof

Bekijk de website hier

More work

Gemeente Capelle

Duurzaam Capelle

Uitleganimatie waarin de toekomstvisie van de gemeente Capelle aan den IJssel tot 2050 uiteen wordt gezet.

Ministerie BZK

Middag v/d middenhuur

Concept, de vormgeving en de art-direction van het congres voor alle betrokken partijen van de middenhuur in Tivoli.

Mondclinic

New identity

Een compleet nieuwe identiteit en uitstraling voor MondClinic - mondverzorging en preventie voor alle communicatie, het interieur en de website.